Inlines

Sitter just nu och chillar lite i soffan, eller försöker återfå normal kroppstemperatur kanske man ska kalla det. 
Har vart ute och åkt inlines en runda nu på förmiddagen, riktigt varmt var det men härligt! Inlines känns som bra träning, det känns ju knappt att man tränar för det är skoj på samma gång men när man väl kommer hem och sätter sig ner känner man hur det bultar i hela benen av trötthet. Det är sån träning jag gillar! ;)
Det som är lite synd med att inte bo på Tröingeberg längre är att man missar alla de "hemska" backarna på vägen hem efter en runda, gillade känslan av att knappt orka åka hem efter man åkt upp för alla backar. (För dig som inte vet det så har mina föräldrar valt att bosätta sig högst uppe på ett berg, vid namn Tröingeberg. Så vart man än skulle var det neråt på vägen dit och uppförsbackar som inte var att leka med på hemvägen. Trodde aldrig att man skulle säga att man sakna dem). 
Men nu sitter jag och väntar på att Tobbe ska vakna, han jobbade ju natten inatt, så sen får jag väl se vart resten av dagen för mig. Snackade lite lätt igår om att äta kräftor idag, men vet inte om det blir så eller något annat. 
Nu blev jag akut törstig så ska hämta vatten, hörs! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0