Rubriker är jobbigt..

Winnerbäck var kärlek både första och andra gången! Men nu får vi nog lugna ner oss med honom för ett litet tag framöver. Skulle ju dock vart nice och sett honom både i Stockholm och i Linköping, men han har redan spelat i Linköping och Stockholm har jag inte riktigt råd med. Men jag över lever nog. 

Mamma och pappa åkte till Kroatien idag, ska vara borta en vecka. Hoppas de får det riktigt bra där! Själv märker jag ju inte så mycket av att de är borta eftersom jag är hos Tobbe hela tiden. Jobbade mitt första öppningspass i går, gick fint men var rätt lite folk så tiden gick lite segt. Gillar nog bättre kvällarna. Men kanske blir mer människor nästa vecka ist. 
Nu har jag precis tjuvat några spotify listor av Tobbe, det tycker jag att jag kunde vara värd när jag dammsög lägenheten innan, speciellt med den dammsugaren. Typ om man skulle slicka rent hela lägenheten med tungan skulle det bli både renare och gå snabbare än med den dammsugaren ;). 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0