Winnerbäck!

Winnerbäck idag! 
Han är ju kärlek, så det kommer bli underbart! 
Sen på fredag blir det Winnerbäck i Göteborg med, kärlek där också! 

Hoppas på sol och värme i morgon med, för då blir det stranden och bättre på det bruna och leta småfisk i vattnet. Eller vad nu du brukar roa dig med när du badar. 

Blev stranden med Frida, Elin och Sara idag. Sen lite godis och film ikväll och nu kom jag hem för ett tag sedan och nu funderar jag på att gå och lägga mig för min mage gör mer ont än mitt under ett pmsutbrott. Illa! Och nej, jag lider inte av pms just nu.

Så godnatt! 


Från bryggan på stranden.

Kommentarer
Postat av: Stefan

De ser ju gött ut ju!!!!

2010-07-12 @ 00:54:52
Postat av: AiM - Anton Ivo Msrin!

DEN DÄR BILDEN HAR JAG REDIGERAT D:D:D:D:D:D:D tjolahopp kolopp :D

2010-07-14 @ 01:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0