Finns bara ett ord, och det är: Duktiga!

Dagen idag började med sovmorgon till 12, sen orientering vid malenskogen. Jag och Emma kom sist, men vi hittade i alla fall alla kontroller! Det brukar inte hända allt för ofta, eller jo att vi kommer sist brukar alltid hända men inte att vi hittar alla kontroller. Så vi är både lyckliga och stolta över oss själva! 
Sen när vi slutade idrotten så drog vi hem, käkade lite vad vi hittade i frysen och sen satte vi igång med flyttstädningen. Både sorgligt och skönt på samma gång, fast mest tråkigt tror jag.
Så höll vi på med det, med enbart en paus på kvällsmat och en runda förbi Ica, fram till klockan 10 ikväll typ. Duktiga där också känner jag.
Efter det har det inte hänt allt för mycket och nu ligger jag i sängen. Tänkte väl snart sova så jag är lite pigg inför min sista skoldag på gymnasiet någonsin. Höll på att skriva att det var sista skoldagen någonsin, men man vet ju aldrig om jag får för mig att plugga senare i livet så då kanske jag skulle ljuga. Och det vore ju förbaskat synd!
Men nu ska jag sova. Fast saknar min Tobbe jättemycket med. Och på tal om Tobbe så höll jag på att pärla en pärlplatta till honom igår. Föreställde ett rött hjärta med vårat datum skrivet i vit text inuti. Men när jag är nästan klar och bara skulle leta fram några fler röda pärlor så trillar flaskan jag har pärlorna i på plattan så den går helt sönder så det låg pärlor över hela sängen! Då blev jag ledsen i ena ögat och sur i andra och bestämde mig för att sova istället!
Så ska samla kraft och mod och sedan pärla om det någon gång, för han ska banne mig få ett sådant hjärta av mig. Det kan jag lova! 
Men nu sover vi! Godnatt!



Tror bestämt att det kallas kärlek..?

Kommentarer
Postat av: Stefan

Haha ja du verkar litte trött hihi!!

2010-06-09 @ 00:23:38
Postat av: T

du är då söt som ansträngde dig för att göra det där hjärtat iaf:D Hoppas jag kan få se ett sen någon gång när du har ork och till till att göra ett nytt(A)

2010-06-09 @ 00:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0