Hahah

Flyttstädning nästan klar, och när jag precis stått i Emmas rum och tittat på när hon packar ihop det sista så kommer jag på "oh mitt tvättmedel kan jag hämta" i ren brist på annat att göra då vill säga. Så springer jag glatt ner för trappan, eller trappen som Anton säger, och hämtar det. Men självklart tappar jag det så det flyger tvättmedel över hela golvet.
Jobbigt? Ja, lite smått! Fast man är ju lite skicklig i alla fall och lyckas missa mina skor med cirka en halv cm. Härligt! Så det får helt enkelt bli att plocka fram dammsugaren, ännu en gång, och jag som kämpade så för att den skulle stå fint under tvättstället. Suck! 
Men nu är det nog så fint det bara kan bli känns det som. Känns som att vi städat så mycket att det snart går hål i både väggar och tak. 
Och ute öser bara regnet ner, fast Lasse, min mattelärare, har lovat oss att det inte ska regna på oss i morgon. Så jag har bestämt mig för att tro på honom! 

Ikväll blir det att åka till Anna för att fixa flaket, för i morgon gäller det ju! Så nu måste jag duscha.
Hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0