Jobb, bal och katt

Hej och hallå, var ett tag sedan jag skrev nu ju. Har haft fullt upp och knappt suttit vid datorn alls den senaste veckan. Lite småhärligt ändå faktiskt. 
Igår var jag på anställningsintervju på Statoil i Falkenberg. Och gissa vad? Jo, Johanna har fått jobb! Härligt!
Sen på kvällen var vi i klassen hos våran lärare och åt lite, bjöds på raclette, som är smällt ost med diverse tillbehör. Var faktiskt riktigt gott. Dock blev man väldigt mätt och vissa fick ont i magen. Men inte jag! Jag åt och var glad.
Och idag har jag haft matteprov, hoppas på att det gick bra. Sen fixat och donat lite här hemma. Testat Emmas balfrisyr, duschat osv. Sen någon gång ikväll kommer Tobbe och Thommy hit. För i morgon är det ju bal! Skojsigt. 
Får väl ladda upp lite bilder på det sen någon gång kanske, för gissar att du vill se hur fina alla är?

Innan satt jag i köket och såg i ögonvrån att något rörde sig vid trappan, så tittade jag dit lite snabbt och såg att det kommit in en katt i vårat hus. Så gick jag mot den för att ta ut den, vill ju inte ha en katt här liksom. Men den stack ut när den såg mig. Då sprang jag upp till Emma som låg på sitt rum och skrek att det fanns en katt i vårt hus. Spännande eftermiddag det här ;)



Promenad med Jessa för några dagar sedan. 
(resten av bilderna har jag inte på datorn är och orkar inte nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0