Jobb + Lägenhet

Nu var det lite mer än en vecka sedan jag skrev här. Livet har så mycket annat att ge än dator så har knappt suttit vid en dator på en vecka. Därför påverkas också mitt berättande om mitt liv, men mig gör det inte så mycket. Tyder bara på att jag mår bra och har annat att roa mig med och att jag inte har miljoner tankar och känslor som måste ut genom min blogg. 

Har vart massa med Tobbe under den senaste tiden. Sover ju hos honom nästan varje natt, tror jag och mamma kom fram till att jag inte sovit i min egna säng sedan i maj någon gång, och då sov även Tobbe här. Så är van vid att sova med honom vid min sida nu. Eller i alla fall att han kommer hem efter ett par timmar under de nätter han jobbar. 
Nu är han ju inne på sitt sista pass för denna perioden sen är han ledig några dagar, vilket jag tror han planerar att spendera med mig ;). 
Jag har också jobbat min första vecka på statoil och så, så på onsdag jobbar jag mitt första passa ensam. Läskigt!
Men det kommer nog gå fint, annars får jag väl helt enkelt börja jobba med någon vid min sida några gånger till. Så nu i sommar jobbar jag rätt många helger och lite på vardagarna då och då, sen till hösten blir det troligtvis var annan helg som gäller. Så då blir det väl att söka sig ett jobb man kan ha vid sidan av också. Så jag kan få ihop pengar till en lägenhet. Antingen en egen eller en med Tobbe, vem vet vad vi vill då och när det händer liksom. Vi har ju märkt att vi fungerar bra tillsammans, eftersom vi typ redan delar våra liv med varandra hela tiden utan några större problem. Så varför skulle problemen uppstå bara för att vi beslutar oss för att dela på hyran osv?

Men nu är jag hemma, hos mina föräldrar då vill säga, för att äta lite med dem ikväll och sedan ta mig tillbaka till Tobbe när han slutar jobba vid 10 typ. 
Fast nu ska jag leta glass, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0