Sommar

Säg mig, är det sommar nu?
Igår var min första dag på stranden med sol och bad för i år. Mycket härligt får jag säga och varmt i vattnet till och med (eller iaf efter man doppat sig). Sen blev det kräftor med Tobbe på kvällen, gottgott! Sen lagom till att han skulle iväg och jobba så började det åska och blixtra massa. Och ja jag tycker det är väldigt obehagligt. Så jag gick och la mig i jättesängen under jättetäcket och försökte att inte bry mig om det.
Idag blev det jobb från 6 till 11 ungefär. Vi skulle bokföra, eller vad det nu heter, allting på hela stället. Men det gick tydligen fort denna gång. Så fick ett extra pass i morgon för att hjälpa till att ta emot varor. Så jobb från 9 till 2 typ.
Så nu sitter jag och tittar på tv, kollar runt här och dricker ramlösa. Tobbe sover för han har jobbat natt inatt, så han lär väl inte komma upp fören om minst två timmar iaf. Han behöver ju sova också så bra att passa på nu när vädret inte vill sig riktigt idag.
Det var nog allt från mig för stunden, så hörs!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tänkte på dej i går när åskan gick, saknade dina springande steg i köket...

Kramisar

2010-06-30 @ 13:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0