Risk för långt inlägg, men läs och njut!

Hejhej!
Nu har man vart både på bal, studentfirande och konsert. Fina dagar, dock inte så fina som jag hade hoppats.
Balen var, helt ärligt, inget vidare faktiskt. De hade glömt Tobbe, så han fick ingen plats. Maten var inte speciellt bra. Var ingen tre rätters ens och till desserten fick man inget kaffe, inte för att jag dricker kaffe men det ska ju i vilket fall som helst serveras eftersom typ alla andra gärna dricker det till dessert. Vi har lärt oss att dansa i skolan men de blev ingen dans i alla fall, så helt onödigt att lägga ner tid på det typ. Sen efterfest på peppes var väl lite trevlig, i alla fall tills det kom massa andra dit så man kände sig helt fel i sin balklänning, men brydde mig inte så mycket om det men sen blev jag trampad på foten av en snubbe så jag inte kunde gå. Då satt jag en stund och sen gick jag hem. Trist kväll!

Sen dagen efter var det studentfirande. Då var jag först i stan och hängde blommor på folket med bror min. Trevligt. Efter det gick jag på uppvaktning med smörgåstårta och andra tårtor och lite folk hos Frida. Mycket mysigt. Sen skulle jag ut på kvällen men Emma gick tydligen och la sig för att sova istället sa hennes mamma när jag ringde hem till henne. Så blev inget med det eftersom jag och Emma var de enda utan biljett till Bratt och de andra redan hade. Så jag satt hemma och tjocka i chips istället och mina planer sen två månader tillbaka typ försvann fort. Men drog och hämtade Tobbe så åkte jag hem till honom och sov där. Så blev lite glad igen. Tur jag har honom!

Sen på lördagen var det Göteborg som gällde. Var Green day konsert. Underbar kväll! 
Blev lite vilse på vägen hem dock. Men jag och Jessica är ju rätt bra så vi hittade efter en liten trevlig runda i Götet. Kan ju sammanfatta kvällen med att det var den härligaste kvällen på länge! 
Efter konserten drog jag hem till Tobbe och sov där, så de kunde blivit så mycket bättre! 

Och nu sitter jag i Jessicas säng i Båstad. Sista veckan här nu då. För på fredag tar jag studenten! 
Nu ska jag hämta laddaren, hörs!




Jag, Tobbe, Jessica och Thommy.


Tobbe och jag, med massa andra människor som inte ska vara där ;)


Jag


Finaste killen i världen, även min Tobbe!


Green Day!


Green Day igen ;)

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Tur att du fick en fin kväll i slutet av veckan iaf=) Hoppas att ni har en riktigt kul sista vecka nu! Synd att man inte får vara med och fira dig ordentligt på fredag bara:/

2010-06-07 @ 06:31:01
Postat av: Stefan

Fin fin fint!!!

2010-06-07 @ 20:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0