4. Lördag

Idag var det lördag och vi bestämde oss för att baka, det slutade med att vi inte bakade utan att Tobbe lagade mat ist för klockan hann bli lite mycket innan vi bestämd vad vi skulle baka, handlat till det och att jag slutade klia Tobbes rygg. 
Fast man kan ju inte lyckas hinna med allt här i livet. Maten blev i vilket fall som helst riktigt god, tror jag har valt en perfekt pojkvän som till och med lagar mat till mig, även om det är jag som går restaurang! 
Sen efter maten blev det att försöka få med Jessica och Thommy ut, det gick efter ett tag. Så åkte och hämtade dem och drog hem till Tobbe igen, efter en stund där blev det att ta oss in till stan. 
Sen vad som hände i stan tänker jag inte skriva, både för att det kommer bli allt för långt inlägg och även för att om du inte var med så vet du säkert inte vilket folket är ändå och då är det inte skoj att läsa om det och var du med behöver du inte läsa om det, då du förhoppningsvis redan vet vad som hände. 
På vägen hem från stan fick jag iaf gå och höra på Tobbes tjat om att han behövde en toalett och så fick jag höra honom sjunga. Mycket trevlig kväll och natt får jag säga.
Fick även lite bilder på Tobbe nu, jag "tvingade" honom att skicka. Blev helt kär på nytt, mitt hjärta stannade för en stund och sen tog det trippel slag på det. Och de enda ord jag får fram är något i stil med 
"aaaaahmaaaagaaaaaaaah!" Vad jag vill ha sagt med de ordet förstår jag inte riktigt själv, men det är redigt positivt kan jag tala om. 




Kärlek på honom!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä tiden räcker inte till alltid och man får faktiskt prioritera vissa saker ibland, som att bli kliad på ryggen tillexempel^^

Hahahah när sjöng jag sa du?:P

2010-03-01 @ 01:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0