5. Söndag

Såja, då var vi nu inne på rätt dag igen. Har skrivit ifatt mig nu, känns bra. 
Blev att även denna dag vakna hemma hos Tobbe, mycket mysigt får jag säga.
Dagen har inte haft allt för mycket att bjuda på, mer en chilldag som gick ut på att ligga i sängen halva dagen. 
Åkte och köpte sallad med och hyrde en film. Filmen minns jag inte namnet på, men den var lite småskoj i början sådär men blev rätt dryg efter en stund. 
Efter detta åkte vi hem till mig, åt middag med mina föräldrar. Sen fick jag lite panik då jag insåg att klockan var rätt mycket, så blev att packa lite för att ta mig till Båstad. 
Riktigt jobbigt är det att säga hejdå till Tobbe på stationen, men riktigt fint samtidigt. Så jag både gillar och inte gillar det. Men man vet ju att man snart åker hem igen och att man då kan få träffa honom. 
Väl nere i Båstad blev det en liten promenad, snackade även med Frida i telefon en stund. Trevligt!

Känner att min hjärna börjar bli trött nu, orkar inte skriva så mycket mer. Nu vet du ju iaf vad jag gjort sen sist (om du läst i rätt ordning). Så ny vecka i morgon och säkert mer bloggande då. 
Nu får det nog bli att sova lite kanske. Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0