Bror!

Har fått veta nu att min kära lilla älskade broder inte kommer ta sig hem över påsken. 
Var väl lite beredd på det kanske, men nu är det tydligen bestämt. Tycker det är lite synd, skulle varit roligt att träffat honom lite. Har inte träffat honom sedan i julas eller något sådant så hade suttit lite fint med en träff nu. 
Men jag får väl ta och åka upp till honom istället över någon helg kanske. 
En positiv sak är att han vet att han hinner komma hem till min student, han visste inte innan om han hade tenta och så under den dagen, men tydligen skulle den perioden ta slut någon vecka innan. Så han hinner med säkerhet hem till studenten och kanske även till balen. Det är bra tycker jag, så nu är jag lycklig igen!



Bror min och jag.
Snart är det min tur att stå där med mössan på, kan du förstå det?

Kommentarer
Postat av: AiM = Anton Ivo Marin

ASSÅÅÅÅ DET ÄR SÅÅÅÅ SJUUUUUUKT!!!! :O jag träffade dig 2007 för första ggn! o du va såååååå ung!! 16 år! o jag va 15!! FATTAR DU :O o nu e du 19! o jag 18!! o du tar studenten nu:O o snart börjar du jobba! FYFAN VA TIDEN GÅR SNABBT!!!!

2010-03-27 @ 16:44:59
Postat av: AiM = Anton Ivo Marin

skrika

2010-03-27 @ 16:45:32
Postat av: Emelie

Ja snart e det dax jue :O vilket datum varre ni hade oxå 11 juni va?

2010-03-27 @ 17:43:06
Postat av: stina

så söta!

2010-03-29 @ 12:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0