Det trodde du inte om mig va?

Vet du vad?
På onsdag har jag bett min moder komma in till vår lilla stad ungefär i den tiden jag slutar. För då ska jag ta med henne och titta på en klänning. Inget studentklänning, nejnej. Utan en helt vanlig klänning. En sådan klänning som ingen människa på denna jorden kan tänka sig att jag har spanat in hur länge som helst och bara känt "den där vill jag ha!!" En sådan klänning ska jag pröva och kanske investera i. 
Sen den onsdagen då jag har ledigt, då har jag bokat in min moder igen, för då ska vi till Halmstad och titta på en till klänning. En studentklänning denna gång. Och även skor till det. Och allt annat sådant trevligt man kan tänka sig behöva. 
Så nu ska jag skriva en "att göra lista" och sen får det bli att sova, ska försöka hålla min tidsplan att datorn ska vara off innan klockan slår 00.00. Lyckades igår, tänker lyckas idag, och förhoppningsvis i morgon. 
Börjar bli brådis med tid. Skynda skynda! 
Godnatt! 





Kommentarer
Postat av: Tobbe

Jag ser verkligen fram emot att få se dig i klänning:D Du är väldigt duktig som går och lägger dig i tid, lite bättre på det än mig iaf^^

Så sjukt fin bild!<3 du är finast!!

2010-03-30 @ 06:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0