Djungelvrål och bilder

Då var man klar och så, eller iaf nästan. 
Har fått erbjudande om att köpa ett paket djungelvrål också, jag tackade nej. Dock hade det ju inte suttit helt fel med annat godis. Tycker det är konstigt att jag inte är tjock med tanke på allt jag äter. Men det är jättebra att äta och äta utan att det syns. Det tycker vi om! 
Har tagit lite bilder nu med, lite konstigt ljus tack vare solen kanske, men de får bli bra så iaf. 





Jag tycker det är trevligt med bilder på en blogg, det blir så mycket roligare att läsa då på något sätt. Fast det kanske bara är jag som tycker..?

Kommentarer
Postat av: T

Väldigt fina bilder sötnos;) Bilder gillar vi:D

2010-03-06 @ 14:48:10
Postat av: Stefan

fin fin finna bilder ju!!!

2010-03-06 @ 23:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0