En vecka i korthet typ

Det har inte varit den mest aktiva uppdateringen de senaste dagarna känner jag. Har inte varit vid datorn typ.
Men nu är jag iaf hemma igen efter ännu en vecka i Båstad. Fast denna veckan har inte varit som vilken vecka som helst. För det första hade vi helskumt schema och knappt några lektioner alls. Typ max två om dagen och vissa dagar inte en enda. Skönt får jag säga. 
Sen har även Tobbe och Thommy varit nere hos oss hela veckan, i tisdags var de med i skolan. Tror Thommy trivdes rätt bra där, han verkade känna sig som hemma. Iaf efter han fått kaffe. 
Riktigt mysigt och härligt har det varit att ha dem där, mest Tobbe då såklart. 
Så fick jag åka med dem hem idag med, blev att roa sig med ett stopp på Donken och att titta på sällskapsresan. Och jädrar vad trött jag blev sista biten, var till och med så trött att jag missade att säga vart man skulle svänga när man ska till mig, så Tobbe körde för långt. Men det löste sig fint iaf. 
Igår var det klassfest, trevligt det med ju. Sen slutade det med att vi drog till en lite större fest och efter det blev det att gå hem igen. 
Så nu är jag i Falkenberg igen, har praktik de närmsta fyra veckorna så blir att stanna här länge denna gång. 
Hemma har jag hunnit ta en dusch, packa upp och att slänga mig i sängen, där jag är nu. 
Får se vad som händer ikväll, inget planerat än så länge. 
Tjarrå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du verkade lite trött där när vi släppte av dig ja^^ Tack för en galet härlig vecka! Trevligt att besöka skolan med för första gången på evigheter:P

2010-03-11 @ 18:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0