Fin kille det där

Är hemma nu, har varit hos Tobbe några dagar, ovanligt va?
Vi har tittat på sängar, lagat mat, hittat recept, hälsat på våra familjer, bakat tårta till Thommy som fyllde gammalt och hyrt film. 
Tobbe har även hunnit städa hela sin lägenhet, gjort nyponsoppa till mig, bädda ner mig i både soffan och sängen.
Och jag har hunnit äta mig tjock på godis och chips, blivit sjuk och skrämt Tobbe.
Så helt kortfattat så har vi hunnit med en hel del, lite av allt typ. Så helgen har varit mysig och fin. 
Tillbringade även mina två första dagar som sjuk hos honom, han är bra på att ta hand om mig när jag är sjuk. 
Säger som mamma, han är en fin kille det där. 
Men nu är jag iaf hemma, i min egna säng. Och det är väldigt ensamt. Har blivit tillsagd att stanna hemma resten av veckan från min praktik för att friskna till. Så hoppas jag blir pigg och frisk Johanna snart igen då. 
Imorgon ska jag göra färdigt Stinas header tänkte jag, är lite långsam på den fronten känner jag. Men i morgon är den mitt projekt. Så Stina, ser du detta, vilken färg vill du ha på texten? Och vad exakt vill du att det ska stå för något?
Men nu blir det sova, så hörs!




Kommentarer
Postat av: stinisss

Tack, vad snäll du är :D jag vill ha typ blå eller någon som passar till havet eller röd. du får välja, blå eller röd. Sen ska de stå, Stina Wernersson med stor text. lite maffigt så :D texten ska stå i mitten typ och vara stor. smsa om de e nått. pussss!

2010-03-24 @ 10:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0