Hemma nu, Båstad ikväll

Hemma från min Tobbe nu, han skulle iväg och jobba igen så blev lite bråttom där på slutet. Men vi klarade det nog rätt bra iaf tycker jag. 
Så nu sitter jag iaf och funderar över ifall jag ska sitta kvar här eller om jag ska gå och titta på tennis på tvn. Brorsan är ju faktiskt med, så kanske borde man sitta och heja lite fint på avstånd.
Riktigt härligt väder är det ute nu med, promenerade från Tobbe innan och det var verkligen riktigt skönt!
Ikväll blir det Båstad, slapp vecka som väntar. Bara en lektion i morgon, mellan 2 och 4. Och sen fortsätter hela veckan ungefär på det viset med, helt okej om jag får säga det själv.
Får väl se om Tobbe och Thommy får för sig att komma förbi en sväng med, skulle vara mysigt. Har ju inte så mycket plugg denna veckan heller som förra, så är nog inte riktigt lika trött får vi hoppas. 
Men nu får det bli lite tennis och sen lite mat. Uppdaterar nog igen när jag kommer till Båstad, om inte ett inlägg innan det med. Det får vi se! Hörs! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0