Hos Tobbe

Här sitter jag hemma hos Tobbe medan han är och jobbar. Börjar vänja mig vid att vara här nu så känns precis som när man är hemma och ensam. Man sitter framför tvn med datorn i knät och en skål med godis vid sin sida. Inga konstigheter med det inte. 
Sen blir det att somna här helt ensam och när man sedan vaknar i morgon så ligger Tobbe bredvid mig.
Ifall han inte lyckas väcka mig när han kommer hem då vill säga, för då får jag ju somna med honom bredvid mig också en gång. Det blir fint. 
Har iaf precis varit en jättefin flickvän till en ännu finare pojkvän och diskat all disk som fanns. Även om jag fick berättat för mig att jag inte skulle göra det utan att han fixar det själv i morgon, men så blir det inte! Förlåt Tobbe men nu får du komma på något nytt att roa dig med i morgon ist för att diska, hoppas du överlever iaf!


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Va bra att du trivs lite hos mig iaf:D Men du skulle ju inte diska^^ du måste vara världens gulligaste flickvän! Jag är så himla glad att jag har dig<3 ...även när du inte diskar;)

2010-03-07 @ 01:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0