Intressant va?

Hej och hallå!
Nu har man vaknat, ätit, tagit hand om tvätt och duschat. 
Det har även slutat regna och snart är vår gräsmatta grön/brun/gul/svart i stället för vit. Och det betyder att våren är här! 
Just nu sitter jag och pratar lite med Anton och funderar på att äta en apelsin och han funderar på en korvtallrik från Skogåspizzeria. Intressant va?
Fast nu tack vare Anton blev jag sugen på pommes, kanske ska man ta och äta det till lunch..?
Ikväll blir det Tobbekyckling iaf, det blir gott!
Så nu vet ni mina matvanor för idag, hoppas ni roades mycket.
Känner att jag bara snackar massa goja just nu, så kanske ska sluta skriva och komma tillbaka när jag kommer på något bra att säga. 
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Stefan

pappegoja!! hihihihi

2010-03-27 @ 14:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0