Jag är dålig, jag vet..

Har varit dålig dataanvändare de senaste dagarna, därför även en dålig bloggägare. Men jag lipar inte speciellt mycket för det faktiskt, känns rätt skönt att ha annat att fördriva tiden med ist för dator. 
Praktiken fungerar rätt bra nu tycker jag, visst är det lite segt och så, men inget som helst fel på själva stället egentligen, utan om man tänker efter är det nog mig det är fel på. Eftersom jag inte trivs i kök så är det rätt svårt att trivas på en praktik som går ut på att vara i kök liksom. Men stället är rätt fint, trevliga människor också.
Snart är det helg och det ska bli riktigt härligt känner jag. Blir lite småjobbigt att inte vara ledig på en fredag eftersom jag alltid brukar vara det dock, men det går nog fint iaf. 
Just nu sitter jag och läser lite om olika högskolor, lite intressant faktiskt. Kanske blir det att plugga lite till någon gång i livet?
Snart blir det iaf att åka till Tobbe, så nu är det nästan helg på sätt och vis. Fast först ska jag nog börja pilla lite på Stinas header som jag lovat att fixa till henne. 
Får väl se när jag hittat tillbaka till en dator igen så jag skriver lite här. Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: stiiinis

du är så snäll som hjälper mig!! :D

2010-03-23 @ 12:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0