Kategorier

Goddag!
Nu har jag fixat två nya kategorier, en som heter "musik" och en som heter "texter".
Anledningen till detta är för att jag vill göra det lite lättare att hitta det man söker i min blogg.
Så alla låtar jag laddar upp hamnar under kategorin "musik" och under kategorin "texter" tänkte jag lägga alla texter jag skriver som inte handlar om mitt liv, utan mer typ dikter eller så.
Vet att jag inte brukar publicera så mycket dikter här längre, men funderar på att börja lite lätt med det igen så tänkte att det kunde vara en fin början med en kategori för just det ämnet. 
Så söker du något av just de två sakerna är det bara att titta i menyn och under kategorier, mycket svårare än så är det inte.
Nu ska jag fixa mitt hår och sen ta mig ner till stan. Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0