kvällen igår typ eller något sådant

HejHallå!
Igår när jag satt ute i solen och läste så kom Tobbe förbi. Han skulle hämta med mig hem till sig. 
På väg hem till honom hämtade vi upp hans grejer till balen. Köpte även en fluga som var i nästan samma färg som min klänning. Så nu kommer han bli jättefin! 
Sen hos honom blev det att skratta åt honom när han misslyckades med att vika sin tvätt, men efter en stund lyckades han fint i alla fall så tror bara han blev nervös när jag satt och studerade honom. 
Sen kollade vi lite tv och efter en stund fick Tobbe för sig att vi skulle baka bröd, så det gjorde vi. Blev ett ört och citronbröd. Så senare på kvällen åt vi brödet och så handlade vi ölkorv, ost och kex osv. Så blev att mysa lite med det. Vem säger liksom att man inte får unna sig lite mys med pojkvännen även när man är sjuk? Speciellt när man har världens mest mysiga pojkvän. 
Snackade lite i tel med Frida med, hon bestämde sig för att hitta en pojkvän som var som Tobbe som både kan tvätta, städa, baka bröd, mysa och har egen lägenhet plus bil själv. Så lycka till Frida!
Sen somnade vi, och idag har inte hänt mycket. Jag åkte hem när han gick och jobbade. 
Väl hemma blev det en dusch och sen handlat lite mat till ikväll. 
Och nu sitter jag och väntar på att min glass ska smälta lite så jag kan göra glassmet av den, för det är gott. 
Hörs!




Kommentarer
Postat av: Tobbe

Gu va fin bild:D

Ja men du får ju inte kolla på mig så när jag gör nånting, blir ju helt nervös av det^^ Jag vill också ha glasss! Ge mig^^

2010-03-26 @ 20:18:16
Postat av: AiM = Anton Ivo Marin

ÄLskar frissan! så jäkla snyyggt :D du passar som fan i det!

2010-03-27 @ 00:44:12
Postat av: Stefan

fin fin!!!! haha jag kan inte heller vicka tvätt så bra hahahaha!!!!

2010-03-27 @ 01:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0