Låt oss leva!

Precis inkommen efter en härlig promenad i solen nere vid havet. Riktigt fint var det!
Blev att promenera typ 45 minuter och sen sätta mig på en bänk på en bunker och titta ut på havet i 45 minuter med. Solen var riktigt varm och skön med. Skulle kunnat vara ute hur länge som helst kändes det som. 
Folk frågar mig, vill du ha sommar nu? Mitt svar på det är att jag inte alls vill ha sommar nu. Jag vill leva här och nu, visst sommaren är hur härlig som helst och visst vill man vara där vissa stunder.
Fast i det stora hela vill jag vara kvar här nu, vill få uppleva när vintern går från att vara vinter till att bli vår och sedan bli sommar. Vill kunna njuta av vårsolen och när alla blommor börjar titta fram. Vill inte att det redan ska vara över.
För visst är det härligt att leva i ett land där det faktiskt finns olika årstider med olika väder och temperaturer. Iaf jag tycker det är helt underbart! Så låt oss leva här och nu, ta vara på det vi lever med nu, sommaren kommer tids nog iaf.

Kommentarer
Postat av: madde

Att leva nu är det bästa sättet att njuta av livet:)

2010-03-08 @ 18:18:56
URL: http://ohlssonmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0