Ledig idag!

Enligt schemat har vi en lektion idag, dock är vår lärare hemma för vård av sjukt barn. Så nu helt plötsligt har vi noll lektioner idag, vilket tyder att vi är lediga hela dagen. Har enbart en lektion i morgon med, för vår lärare har planerat in att sitt barn är sjukt i morgon med så hon inte kan komma till skolan. Helt okej i mina ögon!
Så blev att gå upp 9 idag, duscha och så. Sen har jag påbörjat och gjort klart prisberäkning. Har även skrivit träningsdagbok. Känner mig riktigt duktig får jag säga. Tänkte läsa lite på matkulturen nu med, så blir det inte så jättejobbigt i morgon att lära sig allt. 
Blev positivt överraskade i morse med, Tobbe och Thommy kom hit. De hade sagt att de skulle komma vid 3. Men deras klockor går nog fel, för min klocka var då inte mer än typ 10 eller något sådant. Men trevligt iaf!
Nu är de med Jessica i skolan och jag sitter här i solen (inne i köket iofs, men solen lyser in på mig iaf), har ju som sagt pluggat massa och så. Riktigt varmt och härligt är det här nu. Kanske skulle man ta sig ut på en liten promenad?
Jo, men så får det nog bli. Hörs sen!
Just det ja, om du läser detta mamma. Ring mig ikväll angående studentmössan. Om du inte läser detta eller inte orkar ringa så ringer jag dig ist. Pusselipuss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0