Min dag

Idag var en dag då jag inte ville vakna och gå upp ur sängen. Sen öppnar jag dörren till mitt rum och tittar ut genom fönstret och ser att det snöar, då ville jag ännu mindre gå upp. 
Blev iaf att tvinga mig själv att ställa mig i duschen ist för att lägga mig i sängen igen. Sen la jag mina lakan i tvätten för att frestelsen att gå och lägga sig skulle försvinna. Det hjälpte lite, plus att jag nu har nytvättade lakan, alltid ett plus det med!
I skolan blev det först två timmars matte, gick faktiskt rätt bra om jag säger så. Det är bra att sitta bredvid Jessica, hon förstår och kan hjälpa mig. 
Sen blev det rast en timma, efter det skulle vi ha projektarbete. Men ingen lärare kom så vi tog rast en timma till. 
Sista lektion på dagen var samhälle och den gick ut på att rita framsidor till tidningar och sedan snacka om skillnaden på den riktiga och den vi själva gjort, så fruktansvärt onödigt!
Sen blev det att åka hem, äta lite. Gå och handla osv. 
Ikväll blev det pannkakor! Och nu sitter jag här. Mycket mer har ju inte hänt i mitt liv idag. 
Ikväll får det nog bli att sova tidigt, redigt trött!





Kommentarer
Postat av: T

söt söt söt söt bild!!!:D

2010-03-01 @ 22:17:07
Postat av: Stefan

Vilken fin bild!!!

2010-03-01 @ 22:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0