Nytt utseende, en liten bit på väg iaf

Tack vare Stina har jag nu lagt flera timmar på att pilla med bloggar, först hennes och sen min egna.
Så just nu ser min egna lite konstig ut med header och så, men det är bara för det inte riktigt är klart än. 
Men ska ha den vit och sådant sen så tänkte att jag kunde fixa det nu för skoj skull. Sen bytte jag även plats på menyn igen. Varför vet jag inte egentligen, hade nog bara lust med det. 
Så nu tänkte jag fixa det sista på Stinas blogg med, sen får jag nog vara färdiglekt för idag och gå och sova. 
Är ju faktiskt en dag i morgon också, plus att det är bra att sova när man har feber. 
Så godnatt nu alla fina människor där ute! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0