Photoshoplärare sökes!

Har märkt en sak idag. Jag har märkt att jag kan behöva en liten kurs i Photoshop, för jag minns verkligen ingenting!
Satt och försökte friska upp mitt minne lite precis, gick inget vidare om man säger så. Allt sluta med att jag gav upp. 
Någon som kan och gärna vill visa mig?

För övrigt idag har jag varit hos tandläkaren, gick bra. 
Sen blev det att ta sig in till stan. Så gick vi runt lite där. Tobbe och Thommy prova kläder till balen, fint!
Tog lite tid och så, men nu har de ju iaf hittat. Fast Tobbe måste veta färgen på min klänning exakt så det blir rätt till honom osv. Det löser han nog fint!
Så när man kom hem mötte jag mamma, så blev en liten promenad med henne. 
Det blir att skriva i träningsdagboken, massa promenad idag.
Nu blir det mat, hörs!




Kommentarer
Postat av: Tobbe

Hoppas du är nöjd med kläderna vi valde? Jag kanske kan hjälpa dig med photoshop, kanske inte är jättebra på det, men har ju lekt med det ett par år iaf^^

2010-03-05 @ 20:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0