Plättar i stora lass!

Nu har en ny vecka börjat på salladsbaren, fast kort vecka denna veckan. 
Dagen har gått fint får jag säga. Mycket kyckling har skurits och även städat en hel del. Men börjar vänja mig vid hur de jobbar nu, så nu trivs man till och med rätt bra. Alltid lite segt med praktik, känns liksom lite som att de får en gratis arbetskraft, men om man bortser från det så trivs jag rätt fint.
Tobbe och hans lille vän John var och åt där idag, de kom lagom till att jag slutade så jag satte mig ner och gjorde dem sällskap. Sen blev det att ta mig hemåt för skulle till Stina och göra plättar. 
Så blev ett 70-tal plättar med bacon och sylt. Gottgott. 
Plättar är våran grej om man säger så, vi är typ bäst på det!
Sen efter plättlagningen och plättätningen blev det en promenad med mycket snack om det ena och det andra.
Precis som vanligt. 
Och nu blev det en dusch när jag kom hem och sen har jag bäddat ner mig i sängen för att sova om en stund. 



Stina med lite plättar =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

bääääst e viiii :)

2010-03-30 @ 11:55:25
URL: http://swernersson.blogg.se/
Postat av: AiM = Anton Ivo Marin

hahahaha kameran hann inte öppna sig helt innan den fota :O

2010-03-30 @ 22:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0