Praktikdag ett slut, tendinit på väg?

Första dagen på praktiken är nu slut, det var en lång dag. Så hoppas att klockan inser vilket håll den ska ticka åt och att den gör det fort de kommande dagarna, för idag kändes det som att den gick bakåt ist för framåt. 
De som jobbar där är väldigt trevliga och så, så det är det inget som helst fel på. Bara så att tempot är lite för segt för mig och det jag är van vid. Så allt går så långsamt. 
Men nu sitter jag iaf i min säng och vilar mina fötter. Vill ju inte råka ut för en tendinit igen, som läkaren har sagt att jag lider utav. På ren svenska kan man även kalla det för hälseneinflammation.
Jag har ju lite lätt för att råka ut för det när jag står för mycket eller jobbar inom kök, och eftersom jag inte har varit hos läkaren än och fått inlägg till skorna, eftersom vi hade prov i skolan den dagen jag fått tid så jag inte fick ta ledigt, så kommer jag säkert få tillbaka det även under denna praktik. Det känns lite segt får jag säga. Inger kommer inte bli lycklig på mig, inte min idrottslärare heller. 
Nu får det nog bli en liten dusch, känner mig inte allt för fräsch faktiskt. 
Så vi hörs!



Jag och min lilla vän Puh. Han har stort huvud =)

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Puh är söt, men du är sötare:) Hoppas det känns bättre på praktiken imorn.

2010-03-15 @ 20:03:54
Postat av: stttttinggtjghjbvda

boka en ny tid då jojjo! :)

2010-03-16 @ 20:32:00
Postat av: Stefan

Haha han täcker dig me sitt huve nästan ju!!! hahahaha

2010-03-23 @ 22:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0