Sjung om studentens lyckliga dagar!

Har precis pratat lite med min älskade broder i telefon. Blev att prata om allt från te till studentmössor med doft och datorer som inte fungerar som de ska. 
Han började sjunga på en låt med, som jag nu har på hjärnan. Studentsången du vet, "sjung om studentens lyckliga dagar" så sjöng han den med jättemörk röst och tyckte att jag skulle springa runt så på stan i morgon. 
Sen försökte han komma på vad han mest såg fram emot till frukost nu när han ska till Stockholm och bo på hotell och döma tennis hela helgen. Han kom inte fram till något mer än att han ville att det skulle finnas massa saker att välja på. 
Imorgon ska mamma ta med min dator till jobbet med, så får vi se vad de säger om Photoshop osv. Fast har ju min gamla kvar så det är lugnt. Blir nog inte mycket dator under dagen i morgon iaf, ska ju in till stan och till tandläkaren. Tycker det är trevligt att vara ledig på fredagar på det här viset, man hinner med så mycket på en helg då känns det som. 
Så nu planerar jag att sova, eller snart iaf. Får bli lite Winnerbäck först känner jag! 
Ska nog även sätta mig och skriva lite, alltså liten dikt eller så. För det var rätt längesedan och jag känner inspiration till det nu, så då är det bäst att ta vara på inspirationen. Så vi hörs!




Kommentarer
Postat av: Tobbe

Får man läsa dikten sen då?:)

2010-03-05 @ 02:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0