Solen lyser och jag är lycklig

God morgon! 
Är det inte konstigt egentligen hur lätt solen påverkar oss människor. Allt känns så mycket lättare och härligare om man bara får känna eller se solens strålar lite. 
Alltid när jag ser solen så får jag lust att åka ner till stranden. Inte för att sola och bada, det är lite för kallt för det än, utan mer för att bara få stå där. Titta ut över havet och känna efter hur fint ens liv faktiskt kan vara ibland. Känna hur bra vi människor här har det. 
Så nu sitter jag här, dricker en kopp te, tittar ut på solen och alla små fåglar och lyssnar på lite musik. Känner mig som en gammal tant när jag skriver det. Förstår verkligen varför människor roas utav det, för det är ju verkligen hur härligt som helst. 
Men nu ska jag ta tag i mig själv och göra mig klar och fin, sen försöka få tag på lille Tobbe och se vad som händer idag. Stranden kanske? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0