Soool

Idag vaknade jag vid 9, så blev det dusch och så. Sen en runda in mot stan för att snacka med dem på min praktikplats om tider osv. men hon var och handla så skulle komma tillbaka senare igen.
Så blev att promenera hem ist, och där sitter jag just nu. 
Solen är hur skön som helst och man vill bara vara ute hela tiden, tur att jag har varit ute mycket idag. 
Snart får det nog bli att ta sig ner mot stan igen, sen en runda hem till Tobbe med. Får se om han hittat hem då eller om han tränar. Sen vet jag inte än om det blir att stanna där inatt med eller om han kanske vill vara själv för en gång skull. Han verkade ju lite trött i morse och kanske bara vill vara hemma ikväll och sova tidigt. Vi får se vad han säger helt enkelt.
Ut i solen nu, hörs!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0