Sova

Packat klart nu, eller egentligen inte, men har valt vilka kläder jag ska ha med mig hem, resten får jag packa ner i morgon någon gång när det passar.
Så nu är jag nerbäddad i sängen, precis godnatt smsat med min mamma lite. Frågade även om hon kunde kila över till netonnet och samtala lite med dem om min dator, hon skulle nog fixa det på fredag. 
Just nu händer det inget skoj alls, har redan kollat facebook och alla andra sådana spännande sidor miljoner gånger ikväll och det är ingen skoj på msn. Iaf ingen som är social med mig. 
Eller det var en snubbe, men när jag sa att jag vägrar starta min cam precis när jag kom från duschen så blev han lite sur, sen när han frågade om jag hade pojkvän var jag tydligen inte intressant längre för han fick väldigt bråttom med att sluta prata med mig helt plötsligt. Omogen kille kallar jag det där. 
Så ja, nu funderar jag faktiskt på att sova. Gissar att Tobbes mobil kanske har dåligt batteri igen, för gick inte att leverera sms till honom mera. Och eftersom det gick fint att smsa med moder min så gissar jag på att min mobil mår rätt bra iaf. 
Så kan ju lika bra sova nu, så är jag pigg och glad tills i morgon och tills min slappehelg börjar. 
Känns som detta kommer bli en helg då jag tillbringar mycket tid hemma, med min mamma och pappa. Visst, du kanske inte tycker det låter så skoj, men jag har inte varit hemma och knappt träffat dem på hur länge som helst känns det som, så tycker det ska bli rätt skönt faktiskt. Får försöka starta tävlingen "vem somnar i soffan först idag", jag gissar att pappa vinner. 
Fast nu ska jag starta tävlingen "Hur många sekunder tar det innan Johanna sover idag" för mig själv. Undra om jag vinner över min tid igår, då tog det inte speciellt lång tid. Fast då hade jag ju iofs Tobbe precis bredvid mig och han kliade mig så skönt över ryggen så jag blev helt avslappnad. Får helt enkelt leka med tanken att han är här nu med. 
Godnatt, sov gott! Hörs i morgon!




Favorit i repris.

Kommentarer
Postat av: Stefan

hahaha vilken gottegris du är!!! hihihi xD

2010-03-03 @ 22:37:41
Postat av: Tobbe

väldigt gosigt var det att sova jämte dig inatt:) jag sov väldigt väldigt skönt fast du hade liten säng:D Hoppas att man får göra dig sällskap där snart igen(A)

2010-03-03 @ 22:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0