Stinas header klar, min header halvklar!

Kallt, varmt och kallt om vartannat. 
Mamma säger "det var skönt ute idag, riktigt varmt".
Och här sitter jag inne i min säng och fryser. Har till och med mina converse på mig, och det är inge vilka converse som helst. Utan varma inneconverse. Samma sak som innetofflor (eller vad det nu heter på svenska nu för tiden).
Och jag fryser i alla fall. I vanliga fall brukar alla som tar på sig dem svettas som små grisar efter tre sekunder. Ja det är väldigt varma.
Men man ska la inte klaga egentligen. Jag slipper ju kräkas och äckla mig i alla fall. 

Över till annat.
Stinas header är nu klar. Blev tre olika så hon själv får välja. Sen får hon klaga hur mycket hon vill så får jag hjälpa henne igen om det skulle behövas. Hjälper gärna till!
Sen blev det även att pilla på en header till mig själv. Så nu saknas bara en bild som jag ska ha i mitten. Funderade lite på en bild på mig och Tobbe, tror det skulle vara riktigt fint. Men tveksam på om han vill visa sitt underbart fina ansikte på en blogg som denna. 

Nu ska jag i alla fall äta apelsin och titta på alla serier som går på tv nu vid denna tiden som jag "följt" under denna veckan. Hörs!

Kommentarer
Postat av: T

Jo men klart jag vill det:) Om det är en på oss så har jag då inget mot det:)

Har du ingen som värmer dig idag?

2010-03-24 @ 17:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0