Svårt val!

Nu har man ätit och tittat lite tennis. Tennisen gick ju inte så bra kanske, men trevligt iaf. 
Snart bär det av mot Båstad igen, känns lite segt faktiskt. Varför det gör det vet jag inte, kommer bli en lugn vecka och så, men känns ändå lite småjobbigt. Men blir nog bra när jag väl kommer ner, det brukar det ju kunna bli. 
Funderar också på om jag ska ta med mig mjölk ner eller om jag ska leva på te och nyponsoppa denna veckan, svåra val här i livet! 
Skulle ju inte klaga på att få packa med mig Tobbe ner redan ikväll faktiskt och sedan ha honom med mig hela veckan. Det hade varit jättefint! Fast så blir det ju inte, man kan ju inte alltid få som man vill har jag hört. Lite synd det! 
Nu ska jag iaf räkna ut hur mycket pengar jag har kvar på mitt tågkort och se om jag behöver fylla på det eller inte. Så vi hörs senare! 


Kommentarer
Postat av: T

Ja det är synd att jag jobbar, annars hade du gärna fått packa ner mig i väskan:D längtar efter min sötnos nu!

2010-03-07 @ 21:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0