Ta tag i mitt liv nu?

Nu är jag ren och fin igen efter en dusch, skönt det!
Blev förövrigt väldigt, väldigt trött just nu. Vaknade precis upp ur någon sorts försvinnande, eller vad man ska kalla det. Satt och stirra rakt fram hur länge som helst, utan att egentligen tänka på något speciellt alls. Det är då man märker att man antingen borde sova eller göra något mer viktigt med sitt liv. 
Dock har jag ju inte speciellt mycket ork att ta tag i mitt liv just nu, klockan är ju nästan mycket. Så får nog bli att stirra rakt fram en stund till eller kanske sova. Skulle vara redigt skönt att somna nu vid halv 10 typ och sova enda tills klockan ringer vid 7 i morgon. Kanske borde jag satsa på det? 
Kom ju iofs på att jag måste packa lite med, åker ju hem i morgon igen. 
Gillar inte att packa när man inte vet vad man ska göra under helgen, blir så svårt att bestämma kläder då och jag orkar ju inte packa ner onödigt mycket kläder. Blir så jobbigt att bära på då. 
Nej, nu får det nog helt enkelt bli att borsta tänderna iaf, så jag inte kränger i ännu mer godis. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0