Underbart!

TjaTja!
Är hemma från Tobbe nu, blev att sova där natten till idag. Och så har jag varit med honom hela dagen, vi har varit ute på en liten promenad och lagat lite mat. Blev biffar och potatismos.
Men nu skulle han iväg och jobba så jag fick åka hem för att sova. 
Nu är jag ju frisk igen så imorgon blir det att ta sig tillbaka till salladsbaren och praktiken. Får se om det blir 4 eller 5 dagars jobb denna veckan eftersom det är påsk sen, hoppas på 4 för är bjuden på påskmiddag hos farmor och farfar på fredag. 
Var mysigt att komma till Tobbe igår. När man öppnade dörren till hans lägenhet så möttes man av ljuset från levande ljus och ljudet av Winnerbäck. Och sen fick man se Tobbe med, så helt plötsligt var man omringad av de tre bästa sakerna här i livet, sin pojkvän, fin musik och levande ljus. Finns bara ett ord för det, underbart!
Men nu blev det ensamt att komma hem, hoppas på att jag får träffa Tobbe i morgon med. Kanske sova där snart med, är helt otroligt hur skönt och tryggt man sover hemma hos honom. Älskar det! 





Kommentarer
Postat av: T

Du är ju sötast i världen! Det är inte något jag bara säger, jag menar det verkligen. Du är den finaste och underbaraste som finns! Jag kan inte bli mer lycklig än jag är nu:D

2010-03-28 @ 23:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0