Idag är ingen vanlig dag!

God morgon!
Vaknade för en liten stund sedan, hämtade datorn och gick och la mig i sängen igen. Startade lite musik och har bara tittat runt lite här och där. Klockan är ju för tidigt för att det ska vara något roligt folk inne på msn osv. 
Så nu funderar jag på ifall jag ska äta eller duscha först. Känner inte riktigt för något av det, men kan ju inte ligga i sängen hela dagen, då blir jag ju aldrig frisk. 
Solen verkar ju skina lite ute med, så kanske ska man sitta ute en stund med en bok eller något..?
Inatt var en kall natt, sov med mjukisbyxor, varma strumpor och täcke men frös i alla fall. Jag var så kall att det blev svårt att somna. Men när jag somna så sov jag som en lite gris. 
Och idag är ingen vanlig dag, för idag är det våffeldagen! Då ska man äta våfflor och vara glad. 





Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha wiohoooo vofflooor :D

2010-03-25 @ 12:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0