Vår nu?

Tror bestämt att våren börjar vilja leva fram nu. Har varit soligt och fint många dagar nu ju. 
Blev att promenera hem från Tobbe idag med. Tycker att folket går väldigt långsamt i denna stad, man nästan springer ju förbi alla. Så fort går jag ju inte precis. Men det är ju iaf trevligt att det är så mycket folk ute i solen och promenerar idag.
Igår blev det iaf att vara med Tobbe på kvällen, han ville inte vara själv och sova.
Så på eftermiddagen så blev det att baka syltgrottor, en del blev faktiskt riktigt fina medan vissa så rann sylten på fel håll och lämnade hålet, men de smakar nog lika fint iaf. 
Sen på kvällen blev det att laga lite god mat, hasselbackspotatis med lövbiff, kantarellsås, champinjoner och bacon. Riktigt gott!
Blev även att titta lite på melodifestivalen, det var ju faktiskt final och jag har inte sett det någonting alls innan i år och man ville ju veta lite vem som vann iaf. Tror dock inte vi kommer klara oss så bra med henne, fast det hade vi nog inte gjort med någon annan av bidragen heller. 
Sen blev det att sova. Ville inte släppa Tobbe när han skulle till jobbet idag, ville att han skulle krypa ner till mig i sängen igen. Blir så ensamt när han går. 
Nu ska jag äta en apelsin. Hörs! 




Kommentarer
Postat av: Tobb

Det blev väldigt god mat igår, mumma!:D

Hehe märkte att du inte riktigt ville släppa taget imorse^^ Jag hade gärna krupit ner jämte dig igen:P Imorn får jag iaf sova längre än dig, fast då har jag inte dig jämte mig i sängen:/

2010-03-14 @ 15:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0