Våren var nog inte redo än

Blev att promenera ner till Tobbe igen, skulle hämta mina saker, lämna hans nyckel och ta med honom ut på promenad. Så blev en runda till, lite vid ätran och genom stan typ.
Fint, fast började bli lite kallt då. Tror inte våren känner sig redo riktigt än faktiskt, för började snöa när jag var på väg ner till Tobbe. Men har blivit mycket promenad för min del idag iaf, känner mig lite stolt!
Så nu har jag iaf sagt hejdå till honom lite, så får vi se när vi ses nästa gång typ. Eftersom han jobbar eftermiddag i morgon så ses vi nog inte då verkar det som. Så inatt blir det att sova själv för första gången på en vecka typ. Kommer nog bli lite ensamt. 
Imorgon är det praktik som gäller, hoppas på att det finns lite att göra där jag ska vara. Det är typ det enda "krav" jag har, att det ska finnas saker att göra så tiden går rätt fort och man slipper sitta och stirra rakt in i en vägg en hel dag. Eller i fyra veckor närmre bestämt. Men det återstår att se. 
Nu får det nog bli lite msn eller lite tv kanske. 
Hörs!




Kommentarer
Postat av: Tobbe

Jag vill inte sova ensam:( Jag har ju blivit van vid att sova med dig nu. Jag sover så galet bra när jag sover med dig:D

2010-03-14 @ 19:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0