Winnerbäck!

Lars Winnerbäck - Kom ihåg mig



Nu blir det att sova snart tänkte jag, så man är utvilad och glad flicka i morgon på ny praktikplats. 
Fast tänkte att jag kunde slänga in en liten låt igen, för den är fin och Winnerbäck är kärlek!
Kvällen har inte varit så spännande, har legat i min säng och slappat hela tiden. Tiden gick lite långsamt men det var skönt iaf. Jag gillar min säng. Den är skön. Fast mitt täcke är lite varmt. Men det är skönt iaf. 
Känner mig lite ensam nu. Men det kanske är bra att sakna ibland. Det blir ju så fint när man ses sen. Vi vill ha det fint. Eller iaf jag vill ha det fint. För vi har det redan fint. 
Nu känner jag mig klar. Hörs i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0