Bara för att jag är sämst på rubriker..

Sitter just nu och lyssnar på före detta Union Square, nuvarande A silent Escape. Trevligt frågar du dig då kanske..? Mitt svar får väl helt enkelt bli, jo men visst.
Lite synd utan Sebbe, men man får väl helt enkelt bita i det sura äpplet, som man brukar säga, och vara glad över att de lyckades hitta någon ny och kan fortsätta ett tag till. Dock med nya låtar och nytt namn. Men i alla fall, helt borta är de ju inte. 


Även denna måndagen har vi lyckats ta oss igenom i skolan. Inte många måndagar kvar alls nu ju. Typ två va?
I morgon är vi lediga, precis som nästa tisdag. Så har bara en tisdag kvar i skolan också. Är det inte lite sjukt?
Tänkte plugga lite matte i morgon då, har prov i det på fredag och sen ett nästa onsdag. Så kan kännas bra att börja plugga nu när man är lite ledig kanske. Nu ska jag i alla fall springa ner och hämta min vattenflaska. Så hörs!




Kommentarer
Postat av: Stefan

haha alla kan vell inte va bra på Rubriker lille du hahaha!!

2010-06-02 @ 23:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0