Ensam i stor säng

Ligger nerbäddad i Tobbes säng, väntar på att han ska komma från jobbet. Eller väntar väl kanske mest på att jag ska bli trött och sova, men du fattar grejen? ;)
Mor och far min åker till London idag, hoppas de får det trevligt där!
Marcus har vart hemma i helgen med, mysigt. Var ju ett tag sedan man träffades nu eftersom han inte vart hemma sen i julas. Fast sen är han ju hemma hela sommaren, och det är inte långt kvar. Så känns inte så hemskt att han ska tillbaka till Linköping i morgon. 
Nu dör snart min dator, så hörs mer annan gång. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: stina

hej johanna :) jag skulle gärna vilja ha mörkblå text på min blogg så som jag hade de innan men kanske lite mörkare blå, skulle du kunna fixa de? :) vore as gulligt. lösen e fixat! men smsa gärna om du kan göra de. pusss <3

2010-05-17 @ 20:10:22
URL: http://swernersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0