Hejhopp

Bjöd föräldrar och annat folk på mat igår, blev väldigt uppskattat.
Sen blev det lite eld och fyrverkerier innan man gick hem för att vänta på Tobbe. 
Blev att ge honom lite mat och sedan bjussa på kladdkaka med dumlekola i. Väldigt uppskattat det med tror jag.
Efter det blev det att leka taxi och köra hem Hans. Han bor precis vid Tobbe med så tillbringade natten där. 
Och idag vaknar man och har extremt ont i magen, så har tillbringat mestadels av dagen i Tobbes säng. Vi har surplat te, ätit risifrutti, kletat risifrutti på Tobbes hand, ätit ibumetin och tryckt på min mage. 
Sen körde han mig hem för att sedan ta sig till Thommy. Och jag gick ut med Stina på promenad och sen har jag ätit krabba och kräftor, gott. 
Nu ska jag gå upp till mamma och snacka student med henne. Blir säkert snack om kök också, för de har tagit bort alla luckor från köket nu och målar om osv. För på torsdag ska kökspelle komma hit och göra om. Nice.
Nu skriker mamma. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0