Intressant dag

Mycket, mycket intressant dag idag. 
Först lite matte, gick väl helt okej. Efter det var det klasstid som gällde, jag och Hasse var de enda som var där, eftersom resten är i Spanien. Så vi fick ta en promenad till Boarp för att fika med lilla Inger. Såna klasstider gillar vi!
Efter det blev det samhälle, då tittade vi på en film, "Hotel Rwanda". Lite småseg i början, men sen blev den bra och den gjorde att man tänkte till väldigt mycket. Nästan så jag började gråta lite där i slutet med, men det kan ju bero på att jag är lite känslig av mig i mitt ena öga ;).
Sen blev det i alla fall att åka hem och där sitter jag nu, vad som händer ikväll vet jag inte riktigt. Plugga lite natur kanske. Hade ju planerat att plugga projektarbete, men de gick inte att skriva ut i skolan idag så får ta det när jag kommer hem, eller om jag lyckas i morgon istället. 
Nu ska jag i alla fall ta något att äta, inte ätit så mycket idag. 
Säger till och med lärarna "jag tog lite, tittade på det och luktade. Gick och slängde det och tog ett knäckebröd istället", då är det något med maten som inte är riktigt godkänt. Så nej, vi åt inte i skolan idag. 
Hörs!



Promenad från Boarp.


Vägen tog slut, så fick börja gå på egen gjord grusväg istället. 
Vet att bilden är på fel håll, men orkar inte vända den. 


Den egen gjorda grusvägen tog med slut, så vi fick börja traska i skogen istället. 


Framme vid skolan snart. Ungefär vid detta tillfället skriker, och då menar jag skriker, Inger ut "Promenad i skogen, vilket spännande äventyyyyr!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0