Klar!

Härligt!
Klar med powerpoint nu, så nu är det enbart excel kvar att göra. Och det behöver egentligen inte vara klart fören den 28, men har typ massa annat då också så tänkte göra klart excel till veckan som kommer nu. Har bestämt att Tobbe ska lova att hjälpa mig när han ändå är med mig nere i Båstad. Hihi.
Gjorde en powerpoint presentation om Winnerbäck, det kan man inget annat än älska!
Sen har jag skrivit ut mitt projektarbete också, och skrivit grejer till klasstiden i morgon. Så nu är jag klar med helgens sysslor. Skönt. 
Så sitter just nu i köket, kommer nog snart bli hög på målarfärg och lacknafta! funnyfunny.
Tänkte ta någonting att äta nu och sedan ta en liten dusch. Så Hörs!




Söt kamel, den fick vara med på presentationen om Egypten ;D

Kommentarer
Postat av: Tobb

Wooho den pp-presentationen vill jag se:D Sen hjälper jag dig med excel när vi kommer ner:)

2010-05-02 @ 19:27:13
Postat av: Emma

haha, förvånar mej inte om du blir hög på det =P duktiga Johanna!! mega stolt över dej, och anna som inte ens har börjat tihihi

2010-05-02 @ 20:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0