Måndag, igen.

Måndag igen nu då, segt. 
Fast kort vecka denna veckan så ska väl gå fint i alla fall tror jag.
Helgen har mest bestått utav att bygga ihop resterna av sängen, köpa täcken och kuddar och lakan till säng. Det är Tobbes säng vi snackar om nu då. Någon lyckligare person har jag nog aldrig sett, i alla fall inte över en säng. Fast förstår honom, var riktigt härligt att ligga i den med bamsetäcket över sig. 
Igår åkte jag ner till Båstad väldigt tidigt. Behövde plugga, så det fick bli så. 
Och nu påbörjar jag en vecka med max fyra personer i klassen, kan det bli mer onödigt? Fast på onsdag åker jag hem igen. Bror min kommer hem denna helg, har inte träffat honom sen i julas, tror jag det är, så ska bli fint att ses igen! 
Nu ska jag äta lite, hörs!




Jag brukar sova i mitten ;)

Kommentarer
Postat av: Tobbbe

Ja klart jag blev glad, jag har ju väntat hur länge som helst nu, o så har det bara krånglat med den:P Men nu äntligen!:D Det täcket var inte att leka med, hur mysigt som helst! Men det var lite väl tomt i den i natt:(

Lite synd att du hade så mycket att plugga, det hade varit så kul om du också kunde följt med mig syrran o timmy till farmor!

2010-05-10 @ 15:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0