Oh herregud!

Oh herregud säger jag bara, vilken dag!
Först sovmorgon och allt var frid och fröjd. Vi bestämmer oss för att åka till skolan lite tidigare för att hinna betala till balen. Vi tar oss dit och än har det inte blivit något som gått emot oss denna dag. Vi hämtar våra pengar från expeditionen och blir positivt överraskade över hur mycket det var. Ska betala balen, men de hade inte fixat klasslistor än så vi kunde inte göra det. Så fick fortsätta springa runt med alldeles för mycket pengar i väskan. 
Sen är det lite andra saker vi ska fixa, typ ta reda på om vår lärare är sjuk i morgon också osv. Men ingenting går som vi vill. Inget svar på om läraren är sjuk eller inte heller, så vet inte vårat schema för i morgon. 
Sen natur som gällde då vi kollade film och lekte lekar om nervsystemet. Gick väl bra. Fick rast då de ringer från Willys och säger att jag inte får något jobb där i sommar. Så vad ska jag nu göra!?
Sen ska vi i alla fall hem, då är moppen sönder och ingen kan hjälpa oss. Axel försökte men visste inte, men tack i alla fall till honom. Sen ringer vi Emmas farfar för att han ska hjälpa oss, och det gör han. Så sen startar den och vi kan ta oss hem.
Har bara en sak att säga då, Välkommen till Båstad - Staden där alla kör som de vill och ju mer du bryter mot reglerna och ju mer du kör ut precis framför folk så man nästan krockar och ju fler trottoarer du kan använda som bilväg, desto bättre är du. 
Oh herregud! Men jag lever ju, det är bra!
Så nu sitter jag och äter lite, Emma stack iväg för att sola så blev ensam. 
Men vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0