Pärlplatta sökes!

Matteläxan avklarad, kvällsmaten avklarad, sudoku är lösta. Vad mer kan man förvänta sig en kväll som denna av mig? Just det ja, har pärlat lite också, men har ingen platta så blev lite ledsen inom mig och slutade pärla. 
Någon som har en pärlplatta över som du gärna vill skänka till mig, eftersom jag är så lat och aldrig orkar ta mig till stan och köpa och när jag väl är i stan glömmer jag bort det.

Imorgon är det sovmorgon som gäller, har bara natur på hela dagen och natur är trevligt så det blir nice.
Dock vet jag inte vad jag ska roa mig med nu, känns tidigt att sova och har inget skoj att göra vid datorn. 
Fast det brukar alltid lösa sig i alla fall. 
Tror faktiskt att jag ska finslipa lite på min dikt jag skrev innan idag. Så hörs! 




Kommentarer
Postat av: T

Riktigt fin bild!:D Du kan få låna pärlplatta av mig om du vill? Och jag längtar fortfarande efter att få läsa den där dikten^^

2010-05-04 @ 07:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0