Slut på veckan

HalliHallå!
Nu var även denna skolvecka över. Eller egentligen inte, för vi hade tydligen lektion i morgon till 12. Men eftersom jag är så förbaskat söt så slapp vi den eftersom hälften av klassen är hemma och backar till Spanien och andra halvan vet inte om att vi har lektion. 
Och eftersom de åker till Spanien på fredag så är vi överflöda lediga då med. Nice!
Fick lite smått panik innan idag, min lärare sa att vi skulle flytta fram opponeringen av projektarbetet till vecka 22 i stället för vecka 20 som det var bestämt. Det gick jag inte med på, vill kunna släppa det nu!
Fast matten idag var lite skoj, eller i alla fall slutet av lektion, då min lärare slutat prata så mycket och vi fick jobba själva. För jag fattar vad det är vi gör så då gick det jättefort att jobba. Det är så det ska vara, det är då jag förstår varför jag valt matte C. 
Så nu sitter jag hemma med Tobbe och Thommy, tror vi lagar lunch faktiskt. Men jag tog bloggpaus. 
Fast tror det är klart nu, så hörs!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0